FAQ

Jeg har fået 3 logo’er, men jeg kan ikke li’ nogen af dem... Skal jeg betale ekstra for at få et nyt?
Ja, det skal du. Vores 3 første forslag er lavet ud fra dine inputs, så medmindre du har ændret mening i mellemtiden, så afspejler dine logoforslag dine specifikationer.

Jeg har bestilt et produkt, men har fortrudt midt i processen, hvad gør jeg? Ønsker du alligevel ikke vores produkt, skal du gøre os opmærksomme på det hurtigst muligt! Dernæst vil du blive faktureret for de timer, vi har brugt på din løsning. Ja, også selvom du ikke modtager et produkt eller den endelige løsning.
Vi refererer til de betingelser du accepterede ved bestillingen.

Jeg har bestilt standardløsningen, men ville egentlig hellere have eliteløsningen?
Skynd dig at give os besked!
Når du bestiller elitepakken skal du udfylde nogle ekstra punkter i fomularen, så jo hurtigere du får den rigtige formular, jo hurtigere kan vi levere dit produkt. Og nej, det koster dig ikke ekstra at opgradere.
Ved nedgradering kan der forekomme ekstra gebyr, hvis ændringen påvirker det arbejde vi allerede er begyndt.

Jeg har bestilt en ekstra løsning, som jeg alligevel ikke vil ha’?
Time is of the essens! Giver du besked efter at løsningen er påbegyndt - vil du blive faktureret for de arbejdstimer, der allerede er lagt i løsningen. Du vil ikke blive opkrævet yderligere gebyr.

Hvad koster en ekstra revidering af logo?
Én ekstra revidering koster 300 kr.

Jeg har bestilt en løsning, men I kan ikke opfylde mine krav, derfor vil jeg gerne annullere min bestilling.
Du vil blive faktureret for de arbejdstimer, der er lagt i dit arbejde, og du vil ikke modtage noget produkt.
Vi henviser til betingelserne

Jeg har ikke en computer, kan jeg få formularen tilsendt med posten?
Vi anbefaler dig at udfylde formularen online - men ja, det kan godt lade sig gøre at få tilsendt formularen med almindelig post. Du vil dog altid modtage bekræftelser og produkter via mail.
Vi anbefaler dig dog at oprette en gratis mailkonto, så du altid kan komme i kontakt med os og omvendt, fx på www.gmail.com.


E-mail
Hvordan får jeg mine e-mail konti til at fungere?
Du skal selv stå for opsætningen af dine e-mails. Vi har vedlagt forskellige online manualer og guides som du kan følge eller find vejledningerne her
Vi yder ikke pc/mac support - har du problemer kontakt istedet nitus.dk

Hvordan aktiverer jeg mine mailsignaturer?
Følg guiden på vejledningssiden.

Hvordan modtager jeg mine firmamails på min Outlook derhjemme?
Følg guiden på vejledningssiden.


Tilbage  ·  Til toppen